czwartek, września 08, 2005

Dni mijają - praca stoi w miejscu

No niestety ale czas mija bardzo szybko a praca dalej stroi. Wczoraj dzięki uprzejmości jakiegoś 23-latka z listy dyskusyjnej o php ruszyłam troszeczkę ze skryptem drzewa ale i tak coś jest w nim feralnego. Czasem działa a czasem nie i nie wiem dlaczego. Na razei prace na magisterka zawieszam bo wczoraj Monika Kaźmierczak przyniosła mi pytanka od Edyty do egzaminu magisterskiego i czas ie zabrać do nauki na ten beznadziejny egzamin... Już nad pierwszsym pytaniem usnęłam niestety. Dziś czwartek a w poniedziałek trzeba się z tąd wynieść... Trzeba jeszcze troche rzeczy zgromadzic na dysku bo nie wiadomo czy w nowym akademiku bedzie net - a bez tego ani rusz...

Dziś zajęłam 2 miejsce w konkursie Bankiera. Chiałabym taką pozycje utrzymać. Przydała by sie dodatkowa kasa - ciekawe czy kiedyś uda mi sie wygrać ten konkurs. Mam nadzieję ze tak.

Marek dziś sie rozchorował niestety. I już nie chodzi do przedszkola - szybko się załatwił :(

Do nauki! gaaaazu!